- 26 april

Har massa tankar som snurrar runt i huvudet, att de aldrig ta slut och det kommer bara fler och fler..

Fick iaf nyss ett samtal av min älskade morfar som råkat ut för en mindre rolig grej, lill morfar då <3 blir en sväng och ha morfar häng någon dag när jag kommit hem från Stockholm.

Är på utbildning igen denna helg i Stockholm, kan inte säga annat än att man älskar de när man väl är här. Denna gång var liiiite tuff att ta sig hit hade inte riktigt detdär suget men väl här så är det så underbart med alla klasskompisar. Har så himla roligt på skolan tillsammans och skaffa ännu mer kunskap och allting klarnar upp mer och mer för en för varje gång här nere. 

Imorgon blir det hemgång iaf och det känns skönt att få pussa lite på T igen och få vardagen tillbaka. 
Bland den bästa människan som hänt mig, finner inga ord <3 
Sedan är det mycket jobb och plugg som står på schema tills nästa gång man ska ner igen vilket blir om en månad, känner verkligen att de inte finns den tid jag vill ha till mina kompisar längre :((( tråkigt men så är väl vuxenlivet förstår jag för är inte ensam om att känna så. Men en sann vän vet man alltid vart man har, vare sig man ses dagligen eller det blir långt mellan gångerna för man vet att dom finns bara ett telefonsamtal bort i alla lägen!! ;*



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0