- 29 april

Haft en mycket jobbig dag igår och natten blev inte så mycket bättre och morgonen den var värst. Igår kunde jag knappt prata var jättehes på jobbet men kämpade 12-20:15, hade kiosken så kunde fylla på tobak och lite sådant istället. Idag vaknade jag någon minut i åtta och ringde vc men dom hade slut på sina akut tider så dit fick man inte åka. Hur varm som helst, kändes som jag andades ur en sugrör och hostade upp lungorna... Jag har varken tid/ork/lust eller tålamod till såntdär ja :/ 

Fick iaf sjukanmäla mig idag från jobbet, skulle ha jobbat 11-18:30 så förlorade ju pengar där då men man måste tänka på sig själv också. 

Det är valborg idag också och jag skulle få träffa mina efterlängtade vänner men nu verkar det skita sig också, blir ett gnäll inlägg dethär men måste få skriva av mig lite. 

Annars då? Jo det rullar bara på, har lite plugg som ska göras tills nästa Stockholms tripp då jag har en hel lägenhet för mig själv i Solna men verkar som om jag får med mig familjen ner. Skönt att slippa åka tåg så det tackar man inte nej till ;) 

Imorse åkte världens bästa pojkvän och köpte massa saker till mig, han är ju bara för gullig han :* massa läkemedel så jag kan kurera mig, glass till min hals, 4 stycken tidningar, undra om han vet hur rastlös tjej han har kanske ;p och även massa c vitaminer så håller tummarna att jag nu ska känna mig något bättre redan imorgon så jag kan jobba 6-19 på fredag för det om något blir många timmar att förlora pengar på. 

Men nu kommer han nog snart hem igen, han tog en tripp till härnta för att hämta ännu mer piller åt mig som man ska ta på kvällen så man får sova hyfsat. Själv la jag mig och sov en bra stund med två alvedon och en bisolvon så känner mig lite bättre redan faktiskt. 

Ha en fin kväll, får se hur en annan känner sig men älsklingen har tagit fram oxfilé så hoppas man har matlust ikväll och gjort pannacotta till efterrätt :*



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0