- 13 maj

Dagarna bara flyger iväg, det är mycket jobb nu och framöver så här skrovs det inte ofta. Har faktiskt haft en ledig dag idag så har pluggat och fått benen vaxade plus att jag hjälpte min vän Louise att slänga i lite ny färg i håret hennes. Fick besök till tv programmet biggest looser av bästa familjen <3 nu ligger jag i sängen och känner mig nöjd med att plugg jag hunnit med idag, Tobbe slutar om drygt en halv timme men hinner nog somna innan han kommer hem. 

Har massa problem med magen min igen... Får inte behålla nånting jag äter, haft så sedan i söndags och det är riktigt jobbigt. Har ätit skorpor och druckit blåbärssoppa ikväll i två omgångar och än har jag fått behålla det :)  varit och köpt omeprezol också så ska äta de och även gasolvon lr hur de stavas i en månad så håller tummarna på att jag kan få vara helt frisk i sommar iaf!! Dessa problem som dom inte hittar något fel på, gastroskopin och ultraljudet såg jättefint ut. Men men bara att bita ihop och leva med det, smärtan i magen och bak mot ryggen tkr jag nästan är jobbigast nu för den kommer och går som de vill. Som världens mensvärk fast man inte ha mensvärk, krampar och ha sig ne hua! 

Nu behöver jag få blir frisk, varit sjuk i två veckor nu och innan dess var det inte länge sedan jag var sjuk. Men nu ska jag sova så jag blir en glad moster tills imorgon då jag ska och busa med go melvin :D 
Saknar han, inte setts sedan i fredags  men då busade vi inget för jag var så förkyld så höll avstånd. 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0