- 17 maj

Godmorgon!
Jobbade till 18:00 igår och då blev de raka vägen hem och slänga i sig lite käk innan man fick åka in på akuten med Tobbe.. Han har haft magkramper och grejer så nu fick det vara nog, mycket lång väntan men fick prata med rätt personer iaf. Först en från kirurgi innan en från medin kom, lite efter ett tog en av läkarna beslutet att han ska få bli inlagd så dom kan ha koll på han. Halv två var jag hemma i lägenheten igen och kan säga att jag sovit piss, jag själv har lite sjukhus skräck så man har väl skrämt upp sig själv lite också även fast jag vet att han är i trygga händer med folk som har utb och kan hjälpa honom.

Idag ska jag bara sitta och vänta på att jag får ett sms av honom så jag kan få åka in med grejer till honom, min lilla älskling gör lite ont i hjärtat att inte ha haft han i sängen här i natt:( men det här kommer blir bra, dom tar han för engångs skull på allvar! <3

Ska in och jobba tre timmars pass också, får de hur det blir och om man får hem älsklingen eller om han blir kvar en natt till. Får han stanna så åker jag nog och sover hos mamma och pappa, det återstår och ser.  

Men nu ska jag se om jag kan få i mig någon mat, har ju själv problem med magen också men ha gjort utredning och dom hittar inget, allt ser så fint ur säger dom.. 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0